fredag kväll... röja o jobba

Jaaaaa jippiii så var det fredag ..... eeeeehhhhh men jag ska ju jobba... :( jaja 19 till halv tre på natten.... ska jobba  kväll hela helgen.. ghaa... men idag var min äldsta dotter till stan och fick hänga med på en åktur o fixa lite saker...

 

Och för den som undrade.. japp det blev bilköp igår... ett stycke Saab 9000i, väldans välskött.

Idag stuvade jag in vinterdäcken jag fick med i förrådet.. rev ur stereon ur gamla bilen och in med den i nya.. dock.. det var SAAB original audio i innan så det sitter nån slags bas system baktill hur ska jag koppla så att det funkar med min nyare Cd?

*funderar o e tacksam för hjälp*

 

En kille på BRL här i stan var hjälpsam men var lika frågande som jag... kanske jag får byta ut och lägga i ett par 6*9 tum högtalare baktill, plats finns ju men de jag skulle vilja lägga i kostar en 800:- paret.. men väl värda sitt pris. märket för förståsigpåare är GAS och dessa hette Silver .. jag har haft tidigare GAS Alpha i min Saab 900 och de är så väldans bra att jag blivit bestulen på 2 uppsättningar redan... lama typer det ska finnas... finge jag tag på dem hade de inga behov av nagelsaxar efteråt.. hatar såna typer....


Kommentarer
Postat av: Lotten

Grattis till nya bilen! Kul! Nå bra tips om stereon har jag inte däremot, hoppas du kommer på nåt bra så du kan bompa på med lite bra musik.

Apropå smörgåsbord - ja, det är gott! Men jag måste nog välja liiite iaf, annars blir man väldigt mätt och uppblåst om magen och mår dåligt (läs: jag kan ju inte göra hur många saker som helst samtidigt, det orkar jag inte med...) *s*
Kram på're! :-)

2005-07-04 @ 11:51:54
Postat av: Anonym

Hejsan!
hur går det med nya bilen? Fortfarande nöjd eller?
Kram =)

2005-08-17 @ 16:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0