Självmordsbombare eller rena nötter?

Obs texten kan uppfattas som vanvördig och nedlåtande mot en del religiösa övertygelser, men eftersom de uppenbart inte respekterar fritt tänkande skiter jag högaktningsfullt i om de skulle bli sura.

 

 

Så har det hänt igen.
Nu har de lekt med sprängämnen i London igen.
Jag är så trött på de där vilseledda idioterna som ränner o spränger utan att de får något vettigt gjort.
Men något jag är ännu mer trött på är den där skäggiga bengeten som gömmer sig i nån liten håla medan han ömt kramar sin Ak-47.a
Ja ni vet.. han den där Usama.. muppen som inte kan göra något själv utan lyckas lura andra till att göra dumheter hela tiden.

Ibland funderar jag om han EGENTLIGEN försöker hämnas på ett av västvärldens värsta gissel....
Jehovas Vittnen .. ni vet dörrknackar terroristerna med en egen version av bibeln och BOKstavstroende till den milda grad att de glömt bort att man lever ett liv nu, använder det man har nu o tar nästa sen..
de försöker lura i folk att gå till nästa liv utan att passera gå .. hmm ja att leva nu alltså...
Så vad är min poäng där?
Frågan är om vi inte ser en pervers variant... typ..

 

Usamas Vittnen


De rycker tag i nån stackars analfabet i nåt arabiskt ghetto (Jo jag vet att många självmordsbombare är välutbildade)
Sen snackar de omkull stackarn med sina hemsnickrade tolkningar av Koranen..
en i och för sig helig skrift som många religiösa ledare  valt att glöma bort när det passar för de har ju sin lilla Sharia som de hittat på själva..
Enligt den så har de alltid rätt... snacka om ett vinnande koncept (Jag borde fan grunda en egen religion).. gör de fel är det ok.. gör nån annan fel.. döden direkt eller snabbt iaf..

Sen tror idiotfan att han kommer till himmelen om han spränger sig i luften..
Varför vill inte de där ledarna göra det själva om det vore sant?
Vad består belöningen av sen då i himmelen??
Oskulder (Houris) som blir till oskulder igen efter de blivit påsatta av nämnda hjälte med hjärnan full av ludd, vilket får en att tänka..erbjuds de de kvinnliga nötterna samma sak och är de iså fall hmm ja lagda åt det "andra hållet" eller erbjuds de nån variant av "Mohammeds eviga Chippendales" med evig potens ?
och nåt annat..
Klart ett fall för pedofilpsykologer och Feministiskt initiativ.. där har ni en mission.. omvänd deras mansgrisiga paradisdrömmar..

Kort sagt.. lille Usama.. om du vore ens pytte lite karl.. då skulle du visa dig o sen skulle jag vrida om din näsa o banka lite folkvett i din beniga skalle..
Är så trött på att idioter av den typen som sabbar tillvaron för sitt folk o håller dem hellre i stenåldern än låter dem få tänka fritt o utvecklas.


Kommentarer
Postat av: Moffah Adnan Emalahna Ahnahlada

Insallah. Om gud så vill!
Det är ödet som bestämmer om vi ska leva eller om vi ska dö.

Det är det som gör att vi inte är så rädda för att kasta
oss raklånga över en folkmassa med knallpulver i fickan.
Allt blir bra ändå så småningom.
Det har jag läst!

Någonstans!

2006-02-03 @ 19:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0