Nya tag och en ny vecka

Sådär.

Nu har det gått en dryg vecka sen den obehagliga händelsen.
Dags att summera.

Ställde företaget upp.... ska vi slå vad?
Ok ni som gissade på NEJ vann.

Mår jag bättre?
JA men inte tack vare jobbet.
Utan stort tack till de vänner som stöttat.. lyssnat och uppmuntrat mig och kommit med synpunkter.
Samt att nya vänner trätt in i tillvaron, hoppas de stannar också.

Kommer jag handla annorlunda?
Nä inte en chans i h-e . Företags policyn går ut på att :
"Var TYST, PASSIV och GÖR INGET, som inte är lönsamt".
Men jag ska undvika provokationer av rent intelligenta skäl.
Dock vet jag en sak, JAG gjorde rätt och mitt civilkurage suger inte iaf.

Vad ska jag göra nu?
Jobba men inte göra minsta lilla extra för detta företag mer.. jag gör det som krävs o lägger inte en gnutta energi extra mer på dem.. möjligen de av mina arbetskamrater som är värda namnet kamrater, ni vet vilka ni är. Det är slut på engagemang och servicevilja, hmm mot passagerare är jag lika go och trevlig som alltid men ja.. företaget får då inga rosor av mig..

så.. kanske läge o gå i närkamp med John Blund.. ser att ahn försöker smyga sig på mig men jag kan knep jag med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0