Jösses vilken reaktion!!

Jag sitter nu på morgonen och försöker smälta intrycken från den gångna helgen.

Mina vänner har ju vetat vad som hände i september men tydligen har någon, som jag inte vet i ärlighetens namn om vem det var, tipsat massmedia.

Responsen från hela landet har varit massiv och mycket omtumlande.
Jag trodde aldrig att det skulle bli ett sådant gensvar.
Sms och telefonsamtal från hela landet har kommit till mig och folkets stöd är väldigt värmande.

Satt och kollade lite artiklar och upptäckte att, eftersom det gått en del tid sen det hela hänt så..

Läste i min blogg bakåt i tiden och såg.


Det hände fredag den 9.e september vid 2 tiden.
Jag har haft i minne att skulle varit helgen efter mest för att det var en bra jobbig tid.
Jag var sjukskriven till den 17.e september. Började jobba igen och sedan kom varningen som en trevlig present i slutet av månaden.

Det här hela har varit en jobbig tid sen jag fick varningen, jag har inte mått så bra av den.
Det har varit dagar då jag undrat om jag hette Josef K.

Jag har fått tackbrev, fler samtal och sms.
De värmer massor.

Tänker på alla mina vänner som ställt upp för mig med, vart vore jag utan er?
Stor varm kram till er.

Kommentarer
Postat av: maja musiktok

du vet var du har mig min vän.. Kramar

2006-01-22 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0