Avslutning på hela Cirkusen


Så... Nu kan jag äntligen säga..

Man upplever människor olika beroende på vad de säger och till vem.
Idag har jag haft nöjet att få träffa alla berörda chefer på en gång och det var ett mycket givande samtal.
Så jag har en bra mycket mer positiv bild av dem nu kan jag säga.

Vi hade idag ett möte/förhandling och vi kom fram till följande som går att läsa på Arrivas hemsida:

http://www.arriva.se/default.asp?pageid=200632714325535&language=2003031110335730

Nu Hoppas vi alla att saken är sluttjatad en gång för alla.
Mer kommentarer är överflödiga i saken.

Samtidigt vill jag också tillägga att jag beklagar det negativa som detta har medfört för Johan Eskengren och hans familj.

Jag ser framemot att få ta emot pris jag tilldelas av LO samt KAK i egenskap av medmänniska och yrkesförare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att allt är bättre nu. Kul att du får rättelse och "pris". Hoppas allt är väl med dig.
Kram

2006-03-27 @ 21:11:26
Postat av: Ingela

Hej på dej!
Tack för komentaren min blogg.
Jobbar själv som bussförare och vet hur Arriva tänker.Har jobbat där tidigare och åker tillbaka dit i sommar då Swebus dessvärre tappade sin trafik i Malmö.
Lycka till i fortsättningen!

2006-03-29 @ 00:26:46
URL: http://spaces.msn.com/ingelasblogg
Postat av: Anonym

Inte ofta du skriver här. Du som kan skriva borde skriva mer.

2006-04-04 @ 16:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0