Fredag..

Fredag kväll..
Här sitter man ensam hemma och lyssnar på musik...
Kvällens låtar..
Pink Floyd - shine on you crazy diamond ... vemod.. melankoli..
Justin Timberlake - What Goes Around (Junkie XL Small Room Edit)<< Remixland 2007

chattar lite med några kompisar..
Har inte haft så mkt umgänge med bekanta här i stan av diverse orsaker...
Ibland vet man inte vart man har  varann och missförstånd uppstår..sen kan tycken pendla med..
Det går ju inte att tvinga tjejer att ses och umgås..
det är ju så när man vill visa sig på styva linan..man blir petad
*skratt*
Hum det där lät som jag avsåg någon specifik person..  sitter och korrekturläser min text..
Men nej.. anser att man inte ska använda sin blogg som ett sätt att "ge igen" eller "såra någon" oavsett om man känner sig besviken,ratad, arg eller liknande.. det ger liksom inget..
Känner mest en tomhet.. finns några jag umgås med men mer svårt att få tiderna att passa..
E liksom som det är .. vill folk höras eller umgås så vet de vart jag finns..
en del jobbar... andra har familjen.. jaja.. som sagt socialt avgränsande yrke?? jajjamensan..

Tänker framförallt på "gänget".. vi var ett gäng som sågs..festade och gick ut ihop.. nästan alla singlar..
Sedan bildades det par o andra träffade någon då. då började de umgås parvis..
Det var som hela havet stormar.. blev lite snyggt undanknuffad.. försökte höra av mig ..men har jag hört en enda fikainbjudan eller liknande på nåt år.. näe.. sen får man höra att man får väl bjuda in..men när det aldrig passar men de kan träffas parvis..

Ahh detta samhälle straffar ju oss singlar på flera sätt iaf..
singelkillar exploateras med hänsynslöst..


Jobbar igen.. ögat känns bättre.. misstänker att det är vissa bussar som har något skit som jag blir dålig av..

Har även fått tid för allergitester.. och astmaprov.. bekräftelsen kom idag..
Jobbar dagpass hela helgen.. få se om jag får sett någon hockey VM på tv med..
e rätt kass visning tycker jag efter att ha kollat tablån..

Tar en dusch och sen drar jag på en kvällspromenad.. går en stund på stan..lite avkoppling iaf..

Kommentarer
Postat av: Jenny

..är alltid med dig där du är..*k*

2007-04-28 @ 09:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0