Har det varit påsk?

Hej igen..
Jooda.. Nog var det påsk alltid..
Fast jag hann inte njuta något av helgen direkt..
Helgen gick i stort sett i arbetets tecken.. enda nöjet var fredagens rave, skönt med motion.
Gårdagen var ledig dag.. jaaaa en hel ledig dag.. mest vila..
Passade på att fika med en kompis o sen ut och gå en sväng medan hundarna fick motion..inte mina då.. men kompisens.
*skratt* Jag har ju mitt hundliv... mot kvällen blev jag dålig.. troligen mjölk i något jag ätit och missat.
Så det blir en dag hemma till..  så magen hinner landa.

Jag längtar till helgen.. då får jag ha mina barn igen..
De uppskattar iaf en lugn, snäll pappa..

Det är rätt lustig att en del tjejer tror att bara för att man är snäll och lugn.. att man inte kan ha en egen vilja o vägra lägga sig på rygg o blotta halsen..
Är ingen pushover bara för att jag är lyhörd..
Men som sagt.. har lärt mig att i mina trakter..där finns det inga tjejer som behöver mig.. alltså får de gå på sina nitar..

Råkat ut förut för såna förut och har lärt mig att tjejer bara snackar när de säger att de vill ha en snäll kille..
Men jag vill inte..tänker inte vara elak, överdrivet tuff eller nån buffel.. såna finns det tjogtals..
Tänker mest på en av mina dikter.. hur väl den passar in på vad som händer runt mig...

HAN

JAG är inte HAN,
Jag är den jag är...
En vanlig kille med brister och fel men även med fördelar du aldrig hinner
se...
I din jakt på HAN...

Jag är trevlig och snäll
Men jag är ju inte HAN...
Du kan prata med mig om allt
men var natt är det HAN som gäller tusenfalt.

Jag sover ensam,
ty sådan är lotten för han bredvid.
Han den snälla, trevliga man känner men som inte har ALLT HAN har .

Så min enkla fråga är

Var finns HON... ?


............ Dagen är inte slut men jag tror helgen iaf är sammanfattad...
Tror nog att det är större helger som alltid får ensamhet att kännas mer..
Trots allt.. borde njuta av att iaf inte sitta fast i ett halvskabbigt förhållande.. vore ingen höjdare heller..
Ingen garanti att man får sex bara för att man är i ett förhållande..har man lärt sig..


Jaja kommer det att dyka upp en HON i mitt liv?
Prognosen är lite oklar.. mina vänner envisas att så är fallet.. men än är jag skeptisk *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0