Måndag 23 april

Så var man här igen.. mitt i natten..

Joo ..idag var jag till VårdC för ögat..
Allergi.. med andra ord är vår arbetsmiljö inget vidare fräsch..
Måste ta ett snack med skyddsombud.. det håller inte att jag förlorar en massa pengar och tvingas bli sjuk för att förarplatserna är så dammiga och skitiga..

Fick salva och förhållningsregler.. hemma några dagar till..

joo besök av någon trevlig tjej hade inte varit fel *ler*
tror jag inte ska beskriva drömmen jag hade inatt.. men skulle den inträffa.. då skulle nog grannarna vilja ha en cigg...

Ska snart lägga in nästa del ur resan också..  jaaa jag lovar.. men inte nu..

Var och lämnade tebax boken till min kompis... så var det gjort med.. betar av mina "måsten" ett efter ett..
Hittat mer go musik som ska i spelningslistan och nästa skiva för bilen.
Hittat en artist som sjunger på ett asiatiskt språk..
Sjunger sådär sorgset vackert så att man får lite gåshud..

Guo Mei Mei - Ai Shi Ni Yan Li De Yi Shou Qi Ge (Central Seven Radio Edit)
samt
Guo Mei Mei - Shi Tou Jian Dao Bu (Sam G Radio Edit)

båda finns att få tag på Remixland 2007.. bra köpvärd skiva med en massa godis.. fastnade dock just idag för det lite sorgsna.. kanske ett eko i min själ månne?

värmen kommer sakta.. såg att det börjar bli grönt på allvar nu ute..
Hoppas få tag på någon stol att ha på balkongen..
Får iofs sitta själv på kvällen o koppla av.. skaffade en plastig souvenir i sydafrika..
windchime.. med delfiner.. rätt mysigt att sitta o bara vara.. höra det stilla ljudet..
Fast.. jag minns med vemod några kvällar med en god vän intill när vi satt i mörktet..

Och..jo det är tillåtet med epostadress när man lämnar kommentarer.. *blink*

Tackar för kramar och väntar på att få några in real...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Min mail har du ju redan..och min vänskap för livet och en särskild plats i mitt hjärta..Förstår vad du menar..*ler*

Ska inte stå i vägen..som min familj står i vägen för mig.. Hoppas hon är värdig dig!
Kramar och lycka till!

..*drar sig tillbaka*..

2007-04-24 @ 10:15:06
Postat av: Bitta

Oj vad du varit flitig med bloggandet på senaste tiden!! =)
Sköt om dig o hoppas ditt öga blir bra! kram B-M

2007-04-24 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0