Onsdag kväll 18.e april

Jaja så ännu en dag avverkad. Inte gjort så mkt idag.

Har spelat en del Guildwars och World of Warcraft idag..
Mkt vila med.. behöver det..

Undrar ibland om jag håller på att tyna bort?
En av mina vänner konstaterade att jag nästan bara träffat tjejer som vill ha bekräftelse, tröst medan de försöker komma över någon eller något annat bekymmer..  Inte någon som är redo att satsa på mig.. bara de som vill ha något av mig.. tyckte det var en intressant iaktagelse.

Kollade med barnens mor inför helgen och vet iaf när ena dottern ska hämtas efter dans ..den äldre tassar nog hem tids nog.. e ju fredag så hon har en del kompisar hon vill umgås med.

Usch ikväll känner jag mig verkligen kramsjuk.. skulle behöva några riktiga levande kramar..
Tackar för de fina kramarna från min vän i kommentaren med, länge sen jag fått en äkta kram *ler*

Kanske läge att läsa lite fast bäst att vila mitt trilskande öga med.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Såg att du fått pris! (Nåt år sent eller så... jag har aldrig varit snabb) *krama*

2007-04-19 @ 23:46:38
URL: http://ceicli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0