Onsdag/ torsdag

Vad har jag fått gjort med alla bekymmer så här långt..

Jo jag har fortsatt kuren med ögondroppar och vila-- många telefonsamtal.. betalat räkningar.. och det blir inte många kronor kvar till mat märker jag...
Tog ett samtal med fogden om saken och de sa att ja jag får ju prata med andra fordringsägare.. har ju bara det jag har hos fogden o banken kvar sa jag.. så jag redogjorde för vad jag hade för kostnader.. inga var oskäliga..
vi får se hur nästa månads slut ser ut.. Man vill ju göra rätt för sig men ska man svälta ihjäl och vägras ha sina barn bara för att man inte har råd att ha dem eller??

Jo jag får ju igen allt som släpat efter när jag gick in i väggen.. bara jag slipper åka in där igen..
Pratat med försäkringskassan med..
Såå fick fatt på doktorn angående allergiutredningen..

Fasen det är ju fart på mig bara jag tar itu med det..
Jaja inte bara gnäll hoppas jag..
Underbart väder ute så jag ska se om man står ut med pollen eller inte.. *skratt*

lovar att  jag ska föra in mer i resebloggen sen.. snart är ju resan slut i den..bara hemresan kvar..

Nu är det mest läge för ett skönt varmt skumbad.. o läsa några sidor..
Som du vet är jag Fantasy vän.. läser just nu Wheel of time serien..
Eller som det heter på  svenska.. Tidens hjul .. sagan om drakens återkomst..
Robert Jordan har lyckats väldigt bra med att skapa en värld med trovärdiga karaktärer..
Man lär känna både goda och onda personer..

Men dagen är ju inte slut än.. men håll med om att jag börjat den starkt ;)

Låt tips?

Shirley clamp - Att älska dig (soundfactory remix)
Offspring - Hit that



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0