Påskhelg...

Hej bloggen...

Glad påsk..  nja jo.. så glad dennu blir.. blir inte roligare än man själv gör + femtielva andra populära klyschor.
Jag jobbar hela påsken..eftermiddag - kväll vilket effektivt förstör hela helgen ... "tänk på storhelgs OB..." visst om jag fick min lön ograverad ja..

Var på fredagkväll efter jobbet på lite motion.. Rejv ... skojig idé av min kompis.
Det var ju inte riktigt som förväntat.. lite folk och vad ska man säga om den musik som erbjöds? Hört bättre.. mkt bättre.. Dock var det avkopplande med att få röra sig rikligt.. dock kändes denna arbetshelg i kroppen och med tajta vilotider så avstår jag nattens rejv.. börjar såpass tidigt att jag får tänka  på min vila.

Vilket får mig att konstatera.. jag vill verkligen byta jobb.. noll personlig utveckling där man e nu..
Ens kompetens är bortkastad.. Kan mer så mkt mer ... varför låter det så likt mitt icke existerande kärleksliv?
Tanken har slagit mig..kanske man borde söka en älskarinna? men i dessa trakter.. inte en chans..
får väl bjuda på fika i mitt egna lilla enmans kloster  *skratt*

Vi har motormässa och maaaaaassor med bilar istan.. trevligt.. mkt ögongodis.. men jag fattar inte..
Är bilarna så dyra att de tvingas operera bort hjärnan och sälja den för att få råd?
Det körs tokfort och på fel sida av vägen ..det prejas bussar..bilar.. ja det ena med det tredje..
Såg ett praktexempel där några genier hade mulat en som till synes fin BMW ..dock var den inte värd namnet efter den smällen..inte den stora lyktstolpen heller...
 
Lite grubblerier.. haft lite samtal med några vänner och deras dom var entydig..
"vill för mycket.. ger för frikostigt av dig själv..för öppen.. " med mera..
Med andra ord.. man blir tagen för given?
tja jo..det var ett bra tag sen man kände sin manlighet bekräftad *ler*
Men ja jag tänker inte skämmas för att jag har behov som alla andra.. hittade på ett community denna text...
Som är fint skriven och med glimten i ögat..


""........
Jag är bara ute efter sex...
Eller nej, förresten, det skulle ju kunna innebära att jag skulle vilja dra med mig någon hem från
krogen och sedan inte vilja ses mer...
Och det vill jag ju inte...
Men så här då...
Jag är bara ute efter en sexdejt...
Hmm, en dejt där man enbart har sex låter ju lite enkelspårigt...
Det är mycket bättre att bygga upp lite spänning först, liksom...
Jag är bara ute efter en dejt där vi först gör något roligt tillsammans, och sedan har sex...
Ehh, förresten...
Om man funkar så bra ihop att man vill ha sex med varandra verkar det lite bortkastat att gå skilda vägar efter en enda gång...
Jag är bara ute efter ett antal dejter där vi gör roliga
saker tillsammans, och har sex...
Och det är ju bra om man verkligen gillar och respekterar varandra...
Så här då, kanske...
Jag är bara ute efter någon att tycka om som vill dejta, göra roliga saker, och ha sex...
Sedan vill man kanske inte dela sitt fynd med andra...
Inte för att man är svartsjuk eller så, men...
Jag är bara ute efter ett arrangemang där vi tycker om varandra,dejtar varandra och inga andra,gör roliga saker tillsammans, och har sex...
Så där ja, det blev bra...

Man vill ju inte ha något sådant där jobbigt och kvävande förhållande!
.............""

mkt fyndigt..

Tvivlar att någon nappar ..
Men men.. som det är skrivet är det sagt..

Ska skriva in snart nästa kapitel av resan ..
ska plocka bland bilder och bearbeta vid tid och lägga upp på lämplig plats..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0