Quid pro Quo (Måndag - Valborg)

Önskar alla en glad Valborg.

Spenderar den hemma tack vare naturens hämnd *Nyser kraftigt* och brist på sällskap eller alternativ uppehållsplats:)..neeej jag vill inte stå o andas rök när jag redan är täppt.
väntar på allergi testet på onsdag.. får inte ta allergimedicin innan dess..

Dagens rubrik är en sentens jag ska leva efter..
Har sålt smöret o gett bort pengarna för många gånger tidigare.

Som du redan läst i mina funderingar om vad som hänt när jag träffat en tjej som visat mig lite uppmärksamhet..
Har varit så ivrig och visat betydligt mer än de..
Det kan verka som något negativt istället..
Men som det jag skrivit i Latin.. 
Något för något ..
Vill man ha mig som sin vän får man allt behandla mig som en vän med.
Jag ÄR värd det besväret..

En vän jag trodde vara vän hade mig som en bra att ha person.. sa ifrån häromdagen att jag inte köper sån behandling.

Tjejerna i denna stad går hellre över ån efter vatten än ger en go kille som jag en chans.
Detta sagt efter att ha konstaterat faktum ett flertal gånger.

Kanske lägger till mer innan läggdags..
Musik tips idag då...
Jag kan inte skämma bort dig hela tiden.. men ok då..

Sonata Arctica - Champagne Bath
marc et claude feat. tony hadley - feel you-mod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0