söndag eftermiddag

så är snart helgen slut.. ögat är inte bra än..
blir att kolla om det är ok till imorgon.. måste boka tid på vårdc eller försöka jobba iaf..
Måste ha med förarplatsen att göra.. börjar nysa och snuva så fort jag kör..
Blir jag dålig av arbetsmiljön är det ett problem jag måste ta upp med jobbet..

De skulle ha bättre buss städ sa de.. men det är inte meningen att jag ska få såna allergiproblem trots att jag tar tabletter..
Vi fixar mat..jag och barnen.. hade ev besök på gång men det uteblev pga sjukdom.. jaja blir fler tillfällen att ses.
Ena dottern fick ha sin kompis Sims2 ..men det verkar omöjligt att få in ordentligt.. störande.. jag som alltid brukar fixa en sån sak enkelt..
Fick först byta ut Cd-rom mot en gammal DVD-rom jag hade liggandes..
Och det fick också datorn att börja bråka.. fixades med att byta plats på en "jumper".. inte tröja då utan en liten sabla sak man kortsluter olika pinnar på baksidan av enhheten..
Sen gick burken igång.. tror det lutar mot total ominstallation av den spelburken..


Jaja skam den som ger sig..
ska se hur installationen går sen med lite knep o knåp..
sen har helgen gått igen..

Lyssnar  på musik nu när barnen åkt..
en bra låt:

Lasgo - Feelings
... över huvudtaget.. mkt bra artist..

Läst ut en underhållande bok.. kanske ger en kick att fixa den där fysiktentan som bara  skräpar i samvetet..
Lawrence M. Krauss - Fysiken i Star Trek

Måste snart återbörda boken till ägarinnan bara sen med.. se om jag kan hitta på antikvariat senare..
jooo jag är stor vän av fantasy och sci-fi...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

*kram*

2007-04-23 @ 23:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0