Tisdag 17.e April

Mitt i natta..

Ja joo.. tänkte skriva några rader....
Satt o spelade lite world of Warcraft nyss.
Jag föredrar då Alliance sidan.. för de som vet om spelet..

Trevlig sysselsättning.. men ibland så vill man ju umgås med treliga människor utan att sitta här vid skärmen med..
Sitter hemma pga mitt ena öga drabbats av allergiproblem så det har varit rätt irriterat men det är en tröst att det börjat ge sig nu förhoppningsvis. Men jag har tagit ut ledighet för att kurera mig för säkerhets skull.

Fått lite ny fräsch musik.. brände ut en CD med en massa trance att lyssna på i påsk men när jag väl gått igenom den.. usch jag blev rätt besviken.. har bättre än så ju hemma.. får göra en bättre..

Mjo.. var iväg med en jobbar kompis till SVARK :) ja vad det betyder? ta reda på det du? :)
Var trevligt att sitta fika o vara social.

En bra sak med nätet är att man får bekanta lite varstans..  problemet är bara att de bor en bra bit bort..

Det är väl en sak jag framför allt saknar här i stan..
Det kanske vore trevligt med en tjej som jag kunde umgås med och göra saker med.. ut o gå.. bara vara liksom..
Inget fel med kompisar men jag saknar att få krama någon ibland med..
Har lagt tankar på relationer på hyllan på obestämd tid.
Man kan vilja för lite eller man kan vilja för mycket eller så väljer man att lägga allt sådant åt sidan..
Orkar inte bry mig.. som jag skrev innan så har jag tappat en massa energi på ovidkommande saker under lång tid.. 
joo jag lovar nästa kapitel av resedagboken är på gång.. kanske senare idag ?

Kommentarer
Postat av: Jenny

...hm...*kramar om*...är lite orolig för dig vännen...*kramar om igen*..

2007-04-18 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0