tisdag 24 april

Hej igen.. betar väl av kommentarerna först..


Tänker många gånger på min speciella vän Jenny som jag sett kika in o ge mig kramar..
Minns nyårsafton 1999 som vi firade..
du står inte i vägen för något..

Nej det finns ingen tjej i mitt liv förutom mina barn vad jag vet iaf..
Dock många underbara och fina vänner.. men någon som vill och är mer?

Nej nej ingen som uttalat intentioner åt det hållet alls.. så det finns gott om plats om någon vågar jobba för att vinna mitt hjärta..

Ser det mer som att jag är i en läkningsfas...
Rätt tjej med rätt stil kan säkert göra mycket med mig.. men.. det är en vakant plats..

Idag har jag iaf varit lite produktiv.. hjälpt en kompis med lite rörmokeri..
Pratat med skyddsombudet.. måste se till att allergi testa mig så snart som möjligt..
Sen fortsätter vi med det projektet..

Jo jag är inne i en skrivande period märker jag.. *ler mot bitta*

Lönen trillar in om några  minuter innan den vänder ut med ett hånskratt igen..

Har lyssnat massor på musik idag igen..
Väljer idag rekomendera ZZ TOP ..go texas boogie-rock..
Samt...
Texas - I don't need a lover ...<< en mkt speciell låt för mig.. av flera anledningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0