Oj tiden går fort

Hej Bloggen.
Det var ett tag sen jag var in ser jag.
Jag har haft fullt upp, skrivit massor med nytt.
Senast har jag inlett ett skrivande av en novell. Sju kapitel upplagda såhär långt, dock kommer några av de inledande att omarbetas en del, kanske slås ihop, vet inte än. Sitter hemma, lite sur.. drabbades av magbesvär på jobbet idag, tvingades gå hem, svårt att köra när magen jävlas och man tvingas vara nära toalett..

Annars, nja sommaren har varit blöt milt sagt.. vi får se om det kommer finare väder.. har en dryg vecka innan min semester börjar.
Jag hade väldigt trevligt besök i helgen av en av mina vänner i Holland.
Han vill komma och hälsa på snart igen så det är möjligt att det blir så, jag och äldsta dottern visade runt i stan, men det var inte så skoj med allt regn.

Musik tips.. letar gamla låtar från min närradioperiod..
Frank Chickens - We are ninjah  ( finns videoclip på youtube)
Hemsk hemsk hemsk låt.. men på ett roande sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0