Lördag kväll

Yay.. har haft det lugnt och skönt.
Kopplat av med barnen några dagar
Vi såg film häromkvällen Stephen King - the storm of the Century.
Bra ..lagom med skräck.. men..alltså den mannen.. vet han vad normal längd på böcker eller filmer som då baseras på hans verk innebär?
Visserligen så lyckas han hålla en klistrad vid dem länge..men iaf *skrattar*


Varit till Vrigstad marknad, det regnade som attan mellan varven, tur man var vettigt klädd.
Ikväll hälsade deras ena morbror på med och de demonstrerade dansmattan till playstation2.. snacka om att de är duktiga på den båda två.
Såg att det finns ett workoutläge på den med.. ahh intressant.. kanske jag ska testa när ingen ser *skratt*
annars hann jag spela basket med Sanna också... ett par mindre pojkar som var ute med sina mammor och gick kom efter en stund o ville vara med.. rätt skoj.

Känner mig verkligen i en kreativ fas skrivit en massa nya saker och lagt upp på poeter.se under mitt namn då.

Våren kommer  och jag vet inte ifall det väcker en hunger och längtan i mig med..
Lyssnar som vanligt på massor med musik av blandat slag.

Dead or alive - You spin me round
Depeche mode - just can't get enough

Vi säger väl så för stunden *ler sött och trött*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0