Lördag middag.. nyvaken i Jobbhelgen

Morron..
Nja lunch är det väl..
Denna helg händer det inte så mkt antar jag..
Jobbar sena pass..

Två pass avklarade, två kvar..
Halvtid med andra ord.

Hade nyss besök av min yngsta dotter som ville låna en engelsk pocket för att läsa som skoluppgift.
Är väldigt glad för hennes läsintresse.
Delar intressen med båda döttrarna.. så lika varann och ändå så olika intressen..
Hon fick en handväska som en av mina goda vänner gett för vidare befordran till någon av döttrarna.
Äldsta är idag i Kungliga Hufvudstaden men en förening hon är med i.


Jo, en rolig sak är att jag lagt upp fler av mina dikter på en poesi site ..inte alla men en hel del..

Njuter i stora mått av värmen som kommer mer och mer, känns som sommaren är på väg ikapp mig.. har ju den inom mig sen resan.
Känner fortfarande den positiva känslan resan gav.
Hoppas kunna behålla känslan länge till.

Singel liv är inte så tråkigt  alla dagar,
 fast,
Man saknar i ärlighetens namn närhet och njutning..

Ser fram mot att läsa artikeln i aftonbladets bilaga när den nu kommer ut för jag e rätt nyfiken av mig *skratt*
Jag ska iaf få någon slags förvarning om när den kommer.
Tyckte det var en väldigt trevlig reporter som hade en hel del intressanta frågor och nya framför allt.

Ikväll jobbar jag.. satan .. missar höjdpunkten imorgon med.. Sverige mot finland i Hockey VM ..
Vem håller jag på? 'ler sött*


Musik idag...

New order -  True Faith-94
Photon decay - aura

Och ska du vakna.. ett jäkla tryck...

Allan Banford And Greg Kobe-Atomic - Original Mix.
D Lewis And Emix - Stereocrash Maurizio Gubellini Rmx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0