Lite arbetsliv kanske?

Hur står det still med mig annars då?
Joda.. legat en vecka sjuk nu i flunssa eller liknande iaf .. det jobbiga är att det satte sig på rösten med så man låter ju inget vidare och doktorn gav stränga order om att vara så tyst jag kan ett par dagar till.

Livet är annars mycket roligare... är tjänstledig i ett halvår från bussjobbet till slutet av februari för att prova på annat jobb. Jag har inte haft så kul och känt en sån utveckling på något annat jobb innan som på detta nya, hoppas och siktar på att få fast anställning med.
Jag sitter på Nordic Helpdesk hos Elgiganten i Norden, betjänar kunder från främst Finland men även Sverige med dator-problem när de ringer in. Det är ett roligt gäng att jobba ihop med, man riktigt längtar till att komma till jobbet och att vara hemma sjuk som nu.. är rena pinan för man vill dit igen..så fort man kan. Så mycket after work och roliga aktiviteter som man haft ihop har jag aldrig haft på ett jobb innan, bara det visar på hur viktig trivseln är på ett jobb.

Rent privat så.. barnen växer så det knakar ..bra det.
Mer privat är det ännu bättre..  skönt att känna sig osingel.. jupp, har någon som jag trivs mycket bra med men säger inte mer än så, inte fel att få vara lite hemlig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0